又中?

哇~被wanyi反tag了~ (谢谢哦~)
................................................................
1. When is my birthday?
如果我说是3060秒后,相信吗?嘿嘿~
2. What is your most favourite thing to do?
睡觉(是需要多过喜欢吧?)
看戏(精神粮食..哈!)
听歌(也是精神粮食...注:尤其是五月天的歌~啦啦啦)
没有目的地出去走走看看,看身边的人都在忙什么(好久没有试过了...)
3. What kind of news do you read?
都会先看副刊,因为较轻松
然后就会掀国版,看发生什么大事,可是最近都只在看大标题而已..懒惰..唉
4. Have you been committed in any crime?
当然没有啦~我是乖宝宝来的...
5.Is life meaningful??or meaningless??
什么问题嘛?如果我答后者我想我应该忧郁得蛮严重的了
6. Do you believe you can survive without money?
有谁可以呢?
7. Are you afraid of pain?
是自然反应啦好不好?我又不是heroes III里的claire不会痛的..
8. What do you feel like doing right now?
现在的 : 唱K
长远的 : 出国旅行(不必自己策划,只需跟别人plan好的那种...当然planning的那个人是我信得过的才行啦..)
9. If there’s someone that you love, would you confess to him/her?
看情况咯...
10. List out 3 good points of the person who tagged you.
超可爱的
活泼
拥有很有感染力的笑容
11.What is your 5 most passionate thing at this moment?
吃的欲望(这...可以吗? 呵呵~)
狂瞎拼...买药啦...(把医院的药都top up到满满的以确保没有缺药的情况出现)
收集宫崎峻 + 阿宝美代 + 手塚治虫 的作品
飞车(好想试看驾go-kart,飙车的感觉很爽呐~可是..我还是乖孩子一个,不超速的哦~)
后。青春期的诗(就是一定要提到他们才行...哈哈!)
12. If you can be on TV, which show would you want to be in?
比较喜欢当幕后的噢~
13. If you had to eat one thing for the rest of your life, what would it be?
har...不好吧? 那..那..就杂饭好了 (哈..杂饭可以是每天都不同菜肴的杂饭啊~)
14. If you had a choice to be rich or happy, which one would you pick?
官方答腔 : 快乐
现实答案 : 两个都要可以吗?哈! 不过不必大富大贵啦..有点小钱就可以了,还是快乐比较重要啦~
15. If you have a chance, which part of your character you would like to change?
可以说换就换的吗?既然不能,那我想不答..paiseh hor..
16. Will you ever kill yourself for studies?
不会啦..傻meh? 更何况我现在都没有在念书了...
17. What is the one thing you love about yourself?
负责任
18. One thing you bought which is still worth it?
19. If the person you love did not love you, would you still waiting for him/her?
跟第9题的答案一样...看情况~
.................................................................................
呼~终于答完了
.
.
可是hor..我发现原来又中奖了..
噢~
tag回你...哈哈!
1 Response
  1. Akira 思胜 Says:

    呵呵, 你中我啊, 我也刚刚发个TAG给你呢...
    呵呵...

    谢谢你TAG我呢...